PolskiAngielski
Schowek0
Twój schowek jest pusty
Koszyk0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Dostawa i zwroty

Dostawa i zwroty

1.Zamawiane produkty dostarczane są poprzez firmę kurierską w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Koszt dostawy pokrywa Klient.

2. Zamówione w ...

WYSYŁKA

1. Transportem przesyłki zajmuje się firma kurierska wybrana z oferty EPAKA LUB na życzenie POCZTA POLSKA.

2. Jeśli waga paczki wynosi do 30kg koszt przesyłki wynosi :

  • przesyłka kurierska "po przedpłacie" 15 -17zł
  • przesyłka kurierska "za pobraniem"   20- 25zł

3. Termin dostarczenia, to czas jaki potrzebuje przewoźnik na dostarczenie przesyłki od dnia jej nadania i wynosi on zwykle do 24 godzin.

4. Zamówienie złożone w danym dniu roboczym jest realizowane do godziny 24h.  
W wyjątkowych sytuacjach termin dostarczenia może być dłuższy. O takiej sytuacji klient będzie informowany.

5. Jeśli waga przesyłki przekracza 30kg i nie można jej podzielić proszę spytać o dopłatę i sposób wysyłki.

6. Jeśli część zamówionych towarów nie będzie aktualnie znajdować się w magazynie, pracownik firmy MOHORT skontaktuje się w celu ustalenia, czy towar ma zostać przesłany w dwóch paczkach, czy dopiero po całkowitym skompletowaniu produktów.

7. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym. Punkt przyjmowania i wydawania towaru:

P.P.H.U.MOHORT
ul. Bolesława Prusa 12, 55-010 Zębice

REKLAMACJA I ZWROT TOWARU

1. Każdemu klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 14dni. Należy oddać produkt w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją, gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę się skontaktować z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek pobraniowych. Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Rezygnację z zamówienia, które nie zostało wysłane prosimy zgłaszać telefonicznie.
 

Imię i nazwisko Konsumenta: 
Adres konsumenta: 
  
  
  
Adresat:P.P.H.U. MOHORT Tomasz Strogulski
 ul. Bolesława Prusa 12
 55-010 Zębice
 e-mail: info@szopka.com.pl
 telefon: 509660909
 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
 
 
 
 


 
Data zawarcia umowy: 
  
Data odbioru: 



 
  
 Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 




2. Firma MOHORT - właściciel internetowego sklepu szopka.com.pl nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub e-mailowo.

3. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.

4. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić paczkę (otworzyć) w obecności kuriera lub na poczcie i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody. Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty może być rozpoczęty tylko po dostarczeniu przez klienta protokołu szkody, trwa od 1-3 miesięcy i klient jest powiadamiany o uznaniu/nieuznaniu reklamacji przez e-mail



 


Przejdź do strony głównej
Copyright © P.P.H.U.MOHORT - SZOPKA.COM.PL / Realizacja: Cyber-SHOP.dev
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu