1. Transportem przesyłki zajmuje się firma kurierska wybrana z oferty EPAKA LUB na życzenie POCZTA POLSKA.
2. Jeśli waga paczki wynosi do 30kg koszt przesyłki wynosi :
- przesyłka kurierska "po przedpłacie" 15 -17zł
- przesyłka kurierska "za pobraniem" 20- 25zł
3. Termin dostarczenia, to czas jaki potrzebuje przewoźnik na dostarczenie przesyłki od dnia jej nadania i wynosi on zwykle do 24 godzin.
4. Zamówienie złożone w danym dniu roboczym jest realizowane do godziny 24h.
W wyjątkowych sytuacjach termin dostarczenia może być dłuższy. O takiej sytuacji klient będzie informowany.
5. Jeśli waga przesyłki przekracza 30kg i nie można jej podzielić proszę spytać o dopłatę i sposób wysyłki.
6. Jeśli część zamówionych towarów nie będzie aktualnie znajdować się w magazynie, pracownik firmy MOHORT skontaktuje się w celu ustalenia, czy towar ma zostać przesłany w dwóch paczkach, czy dopiero po całkowitym skompletowaniu produktów.
7. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym. Punkt przyjmowania i wydawania towaru:
P.P.H.U.MOHORT
ul. Bolesława Prusa 12, 55-010 Zębice
REKLAMACJA I ZWROT TOWARU
1. Każdemu klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 14dni. Należy oddać produkt w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją, gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę się skontaktować z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek pobraniowych. Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Rezygnację z zamówienia, które nie zostało wysłane prosimy zgłaszać telefonicznie.
Imię i nazwisko Konsumenta: | |
Adres konsumenta: | |
Adresat: | P.P.H.U. MOHORT Tomasz Strogulski |
ul. Bolesława Prusa 12 | |
55-010 Zębice | |
e-mail: info@szopka.com.pl | |
telefon: 509660909 |
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: |
Data zawarcia umowy: | |
Data odbioru: |
Podpis Konsumenta | |
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) |
2. Firma MOHORT - właściciel internetowego sklepu szopka.com.pl nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub e-mailowo.
3. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.
4. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić paczkę (otworzyć) w obecności kuriera lub na poczcie i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody. Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty może być rozpoczęty tylko po dostarczeniu przez klienta protokołu szkody, trwa od 1-3 miesięcy i klient jest powiadamiany o uznaniu/nieuznaniu reklamacji przez e-mail