Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
» Dostawa

Dostawa

WYSYŁKA

1. Transportem przesyłki zajmuje się wybrana firma kurierska: FEDEX, UPS na życzenie POCZTA POLSKA.

2. Jeśli waga paczki wynosi do 30kg koszt przesyłki wynosi:

  koszt przesyłki
przesyłka kurierska "po przedpłacie"  15zł
 przesyłka kurierska "za pobraniem" 17zł

3. Termin dostarczenia, to czas jaki potrzebuje przewoźnik na dostarczenie przesyłki od dnia jej nadania i wynosi on zwykle do 24 godzin.

4. Zamówienie złożone w danym dniu roboczym jest realizowane do godziny 12.  Po godzinie 12 realizacja zamówienia zostaje przesunięta na następny dzień roboczy. 
W wyjątkowych sytuacjach termin dostarczenia może być dłuższy. O takiej sytuacji klient będzie informowany.

5. Jeśli waga przesyłki przekracza 30kg i nie można jej podzielić proszę spytać o dopłatę i sposób wysyłki.

6. Jeśli część zamówionych towarów nie będzie aktualnie znajdować się w magazynie, pracownik firmy MOHORT skontaktuje się w celu ustalenia, czy towar ma zostać przesłany w dwóch paczkach, czy dopiero po całkowitym skompletowaniu produktów.

7. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru, po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym. Punkt przyjmowania i wydawania towaru:

P.P.H.U.MOHORT
ul. Bolesława Prusa 12, 55-010 Zębice

REKLAMACJA I ZWROT TOWARU

1. Każdemu klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 10 dni. Należy oddać produkt w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją, gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę się skontaktować z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek pobraniowych. Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Rezygnację z zamówienia, które nie zostało wysłane prosimy zgłaszać telefonicznie.

2. Firma Costa - właściciel Internetowego Sklepu Costa nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub e-mailowo.

3. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.

4. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić paczkę (otworzyć) w obecności kuriera lub na poczcie i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody. Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty może być rozpoczęty tylko po dostarczeniu przez klienta protokołu szkody, trwa od 1-3 miesięcy i klient jest powiadamiany o uznaniu/nieuznaniu reklamacji przez e-mail

Wszystkie przesyłki do nas, prosimy wysyłać na adres:

P.P.H.U.MOHORT
ul. Bolesława Prusa 12, 55-010 Zębice



 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Safe Buy